Bel ons

klantendienst

Je kan onze klantendienst makkelijk bereiken op volgende nummers:
 

5000gratis met je Mobistar GSM in België

02 745 95 00met eender welk toestel in België, zonaal tarief

+32 2 745 95 00in het buitenland

 

Wij helpen je graag verder van maandag tot en met zaterdag, van 8u tot 20u, zondag van 10u tot 18u30

Onze technische diensten voor internet (ADSL en Internet Everywhere) en TV zijn geopend van maandag tot en met zaterdag, van 8u tot 22u

Je GSM verloren of gestolen?

Bel ons en we blokkeren onmiddellijk je kaart
 

0800 95 95 5gratis nummer

+32 495 95 95 00Vanuit het buitenland

 

Wij helpen je 7 dagen op 7, 24u/24u


Wanneer zijn wij best bereikbaar?

Bereikbaarheid: Goed Matig Moeilijk
08-09 09-10 10-11 11-12 12-13 13-14 14-15 15-16 16-17 17-18 18-19 19-20
Maandag
Dinsdag
Woensdag
Donderdag
Vrijdag
Zaterdag

Deze informatie is gebaseerd op gemiddelde metingen in het verleden. De werkelijke wachttijd kan hiervan verschillen.


Telefoon Menu

Je hebt een abonnement

Wanneer je ons belt krijg je onderstaand menu te horen, waarin je gevraagd wordt een keuze te maken zodat wij je zo snel en goed mogelijk kunnen helpen. De nummertjes vooraan elke lijn geven weer welk nummer je moet intoetsen op je telefoon.

Om eender waar het menu opnieuw te beluisteren kies je de “0” (nul) toets. Om terug te keren naar het hoofdmenu, kies de toets met het sterretje. Je wordt altijd doorverbonden met een medewerker, uitgezonderd bij de keuze [4][1][1].

Je hebt een herlaadkaart

Wanneer je ons belt krijg je onderstaand menu te horen, waarin je gevraagd wordt een keuze te maken zodat wij je zo snel en goed mogelijk kunnen helpen. De nummertjes vooraan elke lijn geven weer welk nummer je moet intoetsen op je telefoon.

Om eender waar het menu opnieuw te beluisteren kies je de “0” (nul) toets. Om terug te keren naar het hoofdmenu, kies de toets met het sterretje. Je wordt altijd doorverbonden met een medewerker, uitgezonderd bij de keuze [3][1][1].